2013. március 3., vasárnap

8. Rész: Dance with me tonight! (Táncolj velem ma este!)


"Persze, Vivi kérésére Tomiról is mindent elmesélt. Jó volt hallgatni."

Meghallgattuk Tinát, hosszasan beszélt a srácokról, amit nagyon élveztünk.
- Szóval, kábé ennyi. - mondta, miközben odaadtam neki a ruhát, hogy kifizessem. Mivel közben azért levettem, és végleg elhatároztam, hogy megveszem. Amúgy tényleg nem volt túl drága, csak pár ezer forint (persze én nem forintban fizettem). - De amit nem mondtam el, azt ők úgyis elmondják majd. Szóval, hajrá mindkettőtöknek! - Tina nagyon barátságos volt, rögtön megkedveltem. Már épp kifelé indultunk az üzletből, mikor utánam szólt. - Cinthia... azt a hupikék törpikét sajnálom! - mondta. Aha. Szóval ő is felismert engem, és nem csak arról amit Viktor mondott, hanem a klubból. Hisz ő énekelte a Bleeding Love-ot miközben táncoltunk.
- Semmi baj! Hisz igazad volt. Az voltam! - vigyorogtam.
- Na szervusz törpillácskám! - intett, mi pedig kimentünk.
- Akkor menjünk haza, nekem el kell készülnöm. - mondta Vivi és már húzott is hazafelé. Otthon megmutatta rajta mi lesz. Irtó menő volt.



- Kúl! - mondtam. Viviért meg már meg is érkezett Tomi, úgyhogy ő lement, mivel lent várta. Nem tudtam hova mennek, vagy hogy meddig, szóval úgy terveztem egyedül leszek egy darabig. Hát ez nem jött be, mivel kopogtak. Gondoltam, biztos a szoba szerviz. Hát... félig igazam volt. Kinyitottam az ajtót, és megláttam a befelé jövő kaja szállító asztalkát. Volt rajta egy szál rózsa meg egy pohár víz. Ezt kissé furcsálltam, de méginkább meglepődtem, mikor belépett a szobába az asztalkát szállító személy. Merthogy az nem Chloé volt...
- Szolgálatára Madame! Itt a mai vacsora, pontban 6-kor. Kezdetnek, ízletes oxigén, mely elengedhetetlen a földi élethez. Főételként, egy tál frissen szedett rózsa, melynek ropogós szirmai majd összetörik fogait. És persze a desszert, a jól megérdemelt egy pohár víz. - vigyorgott... Viktor!
- Te mit csinálsz itt? - nevettem.
- Hoztam a vacsorád! - mondta, amolyan "hát nem egyértelmű?" stílusban.
- Azt értem. De... Hol van Chloé?
- Ő miatta ne fájjon a fejed. - mosolygott. De aztán megpillantott valamit. A franc... - Hékás! Ez meg mi? - kérdezte, és odament a kanapéhoz, majd felemelte a... a... ruhámat! Amit ma vettem, hogy majd jól meglepem vele holnap. Erről ennyit. Tudtam, hogy el kellett volna tennem!! - Ez gyönyörű! Tinánál vetted? - bólintottam - Éreztem!! Tudtam, hogy összefuttok! És milyen? Elviselhető?
- Irtó jófej! Nagyon kedves, barátságos, meg segítőkész! Megkedveltem! - mosolyogtam.
- Jaj de jó! Ennek örülök. Amúgy... tudom, hogy Tomiék elmentek. Mik a terveid? - nézett a szemembe.
- Gondoltam, 1-ig tévézek. Vivi nélkül nincs kedvem elmenni bele az "éjszakába"...
- Vannak filmjeid?
- Persze, egy csomó. Bár, szerintem sorozatokat fogok nézni. Jóbarátok, Szívek Szállodája, Született szinglik, meg ilyenek. Valamit amin röhögni lehet.
- Jól hangzik. De sajnálom, még ha felajánlanád se tarthatnék veled. Tudod, holnap randim lesz. És ki kell találnom mit veszek fel!! - mondta, de úgy, hogy elváltoztatta a hangját lányosra. Baromi vicces volt!!
- Ne gúnyolódj! - néztem rá szúrós szemekkel.
- Eszem ágában sincs. Csak mondtam. De komolyan mennem kell, ma duplázunk a bandával, vagyis 4 órát zenélünk. Tegnap csak egy órát nyomtunk, mert jött Tina bandája. Kettőt szoktunk, ezért ha duplázunk az a négy óra. De gondolom már érted. - magyarázott. - Elég kemény lesz, de így kell, hogy holnap legyen időm másra is... Hogy is hívják? Valami "C" betűs neve volt a csajnak akivel holnap találkozom... - poénkodott.
- Csak nem Cinthia? - néztem rá tettetett meglepettséggel.
- De! Tényleg! Jó hogy mondod, szólnom kell neki, hogy nem 7 óra, hanem 6 lesz a jó holnap. Úgyhogy sajnálom, de holnap nem tudok kaját szállítani kegyednek! Ilyen az élet! - viccelődött tovább, de aztán abbahagyta. - Szóval. Komolyra fordítva a szót. Holnap 6-ra jön érted a limuzin. Tudom, ez kissé túlzás meg minden, de meg kell adni a módját az első randinak! - mosolygott. - De mostmár tényleg megyek. Bon voyage! - He? Jó utat... hát ez hülye... de jó értelemben!
- Szia! - köszöntem, és becsuktam az ajtót, mert ő már kinn állt a folyosón. Felvettem a ruhámat a kanapéról, és bevittem a szobámba. Aztán visszamentem a nappaliba, és elkezdtem nézni a Jóbarátok 6. évadját. Megnéztem egy pár részt, de aztán meguntam. Nem tudtam mit csinálhatnék, hisz egyedül voltam, és még csak 9 óra volt. Már 3 órája elmentek... már épp fel akartam hívni Vivit, de aztán rájöttem, hogyha épp most van a randi legromantikusabb része, akkor megöl, ha most hívom fel. Úgyhogy ezt az ötletet elvetettem. Mit csináljak? Hányjak cigánykereket? Menjek enni egy étterembe? Vagy egy klubba? Egyedül olyan uncsi lenne... Aztán megcsörrent a mobilom. Ahogy ránéztem a kijelzőre nagyon megdöbbentem.
- Haló! - vettem fel.
- Szia Cinty! Milyen Párizs? - kérdezte Eszter. Örültem, hogy felhívott.
- Nagyon jó, köszi. - válaszoltam. - Milyen Budapest?
- Kissé üres az állandó röhögésetek nélkül, de azért elmegy. - mondta. Eszter mindig is nagyon jófej "szülő" volt.
- Az jó. Én meg épp unom az agyam... Vivi randin van én meg itthon egyedül. - na erre mit fog reagálni?
- Randin? Máris talált pasit? Ez gyors volt. Nem úgy volt hogy pasi mentes vakáció lesz? - csodálkozott.
- De. Én előbb találtam. Első nap. Ő csak a második nap hajnalán! - magyaráztam. Aztán szépen sorban mindent elmeséltem neki, részletesen. Érdeklődött mindenről, de aztán fél óra után inkább letettük, mert kicsit drága volt így is.
- Mi a francot csináljak?? Isteneeem!! - ahogy így szenvedtem, egyszer csak eszembe jutott valami. "...ma duplázunk a bandával..." Ez célzás akart lenni? Vajon vár rám? Hm... milyen cseles... Csak olvasni kell a sorok közt. Hát, akkor nem váratom meg. Bementem a szobámba, felkaptam valami farmert meg egy pólót és már mentem is. Beleszagoltam a meleg nyári szellő illatába... aztán megindultam a sürke utcán. Fél 11-re értem oda, és már javában szólt az Eiffel-Pop. Odamentem a bárhoz, kértem valamit inni, aztán csak figyeltem Viktort. Épp egy olyan szám ment, amit nem ismertem, de azért jó volt. Elhalkult a zene, és Viktor beleszólt a mikrofonba franciául:
- A következő számot, ami egyben az utolsó is, egy lánynak küldeném. - mi az, hogy utolsó szám? Még csak fél óra telt el. Mi van? És kinek küld számot? Ugye nekem? - Olly Murs - Dance with me tonight. Remélem, érteni fogja az üzenetet. - fejezte be, majd megpengette az első akkordot, és a zene elindult. Hát... erre nem tudok mit mondani...

http://www.youtube.com/watch?v=F3EG4olrFjY

A szövege lenyűgözött... Látszott, hogy nekem énekel, konkrétan végig rám nézett, és közben mutogatott is!

My name is Victor (hihi...) nice to meet you can I tell you baby
Look around there’s a whole lot of pretty ladies (körbemutatott)
But none like you, you shine so bright, yeah (itt rám mutatott...)

I was wondering if you and me could spend a minute (előbb rám, majd magára)
On the floor up and close getting lost in it
I won’t give up without a fight

I just wanna, oh baby
I just want you to dance with me tonight
So come on, oh baby
I just want you to dance with me tonight

We’re getting sweaty, hot and heavy in the crowd now
Loosen up and let you hands go down, down
Go with it girl, yeah just close your eyes, yeah

I feel the music moving through your body
Looking at you I can tell you want me (megint rám mutatott)
Don’t stop keep going till the morning light, yeah

When I saw you there (bár felé mutatott),
sitting all alone in the dark acting like you didn’t have a care
I knew right then, that you’d be mine (megint rám), and we’d be dancing the whole damn night right
Oh baby, I just want you to dance with me tonight
So come on, oh baby
I just want you to dance with me tonight

Break it down now,
(yeah yeah yeah yeah yeah)
Shake it like that,
(yeah yeah yeah yeah yeah)
Now bring it all back
To dance with me tonight
One more time, one more time, come on now
(yeah yeah yeah yeah yeah)
Do your thing,
(yeah yeah yeah yeah yeah)
Everybody sing
(I just want you to dance with me tonight)

I just wanna, oh baby
I just want you to dance with me tonight
Everybody everybody come on now
Girl, just close your eyes
We can dance all through the night,
I just want you to dance with me tonight
And everybody sing
Girl just close your eyes, we can dance all through the night
I just want you to dance with me tonight
So come on girl just close your eyes
We can dance all through the night
I just want you to dance with me tonight.

Vége lett a számnak, Viktor elköszönt a közönségtől, lesétált a színpadról, és egyenesen felém tartott. Mosolygott, majd mikor odaért hozzám elkezdett beszélni.
- Látom leesett a kis poénom. Nem duplázunk. Úgy volt, hogy az lesz, de aztán jobb ötletem támadt. Ez. Tudtam, hogy ide fogsz jönni. Nem hiszem, hogy az a fajta lány vagy aki sokáig bírja egyedül. És ismerem Tomit, tudtam, hogy hosszú lesz a randi. Szóval... gondoltam akkor ha ők együtt vannak, mi mért ne lehetnénk. Úgyhogy idecsaltalak. Jó terv volt? - kérdezte, és még mindig vigyorgott.
- Ez a szám... - csak ennyit bírtam kinyögni. Még mindig a hatása alatt voltam.
- Tetszett? - kérdezte, és mélyen a szemembe nézett.
- Nem volt rossz. - vallottam be. Elvégre nekem énekelt! Te jó ég!
- Örülök. Ha már így tetszett... esetleg meg is valósíthatnánk... I just want you to dance with me tonight... (Csak azt akarom, hogy táncolj velem ma este...).
- Jól hangzik. - válaszoltam. És akkor kezdődött életem eddigi legjobb két órája. Végig táncoltuk az egész estét! De komolyan! Ha gyors volt arra, ha lassú, akkor meg arra. Állati király volt! Néha leültünk a bárhoz, ittunk valamit, de utána mentünk is vissza. Istenem... ha a mai este ilyen jó volt, milyen lesz a holnapi? Te jó ég! Már alig várom! Úgy érzem nagyon megkedveltem Viktort. És a legjobb az egészben, hogy ő is kedvel. És ami csak hab a tortán, az az, hogy a testvére épp a legjobb barátnőmmel randizik. Ez az egész olyan mint egy álom. Hát... sose akarok felébredni. Hirtelen minden értelmet nyert, minden egyenesbe jött. Itt vagyok a világ legszebb városában, a legjobb barátnőmmel. A világ legédesebb sráca épp a kezemet fogja, és ráncigál vissza a táncparkettre. A testvére, a barátnőmmel randizik. 16 nap múlva betöltöm a 18-at. Egy eszméletlen hotelszoba tulajdonosa vagyok, egy teljes hónapig. És itt elszorult a gyomrom. Egy hónap. Csak ennyi időm van, és utána felébredek az álomból. Azt hiszem, elég savanyú képett vághattam, mivel Viktor megállt, és jobban szemügyre vett.
- Valami baj van? - kérdezte aggodalmasan.
- Hát... - már épp azon voltam, hogy benyögöm a bajom, de aztán rájöttem, hogy akkor tönkre tenném az esténket. - Nem, semmit. - Remélem elég meggyőző voltam.
- Akkor jó. De elég fáradtnak tűnsz... hazavigyelek? - sóhajtottam, majd válaszoltam.
- Igen, légy szíves. Ne haragudj.
- Viccelsz? Soha nem éreztem még ilyen jól magam mint ma este. Köszönöm!
- Én is. Jó volt. De tényleg menjünk. - mondtam, és elindultunk kifelé. Csöndben sétáltunk a kihalt utcán, egy szót se váltottunk. Bementünk a hotelba, egészen a 232-es szobáig. Kinyitottam az ajtót, és beléptem. - Szia. - köszöntem. Neki támaszkodott az ajtó félfának, és elmosolyodott. Odahajolt az arcomhoz, és nyomott rá egy lágy puszit. Elhajolt, és várta a reakciómat. Hát... hogy mi volt a reakcióm? Mikor felnézett, kábé egy rákvörös vigyorgó vadalmát láthatott. Totál elpirultam, és fülig ért a szám.
- Holnap. Ne felejtsd el! - mondta, majd elindult a folyosón, és a liftből még intett egy utolsót. Mikor bezárult a lift, én is bezártam az ajtót. Bementem a fürdőbe és levakartam a sminkem. Lezuhanyoztam, hogy kicsit felfrissüljek. Nem tudtam, hogy Vivi itthon van-e már. Benyitottam a szobájába. Aludt. Bementem a saját szobámba, levetkőztem, felvettem a pizsim, és bemásztam az ágyba. 1 óra volt. Hú... de álmos vagyok. Még gondolkoztam az ágyban pár percig, de aztán bealudtam.

2 megjegyzés:

  1. Most tartok itt, és imádom, hogy úgy írsz (habár nemtom ki vagy XD), hogy teljesen át lehet élni. :)

    VálaszTörlés