2013. március 6., szerda

11. Rész: Cinty randija (II.)

Folyt. köv.! Itt a 11. rész! Komizzatok!! *Bia*

"Ahogy ezen gondolkoztam, hirtelen egy kövér esőcsepp esett az orromra..."

Felnéztem az égre, és kábé fél perc alatt olyan zivatar lett, hogy olyanban még nem volt részem. Mintha dézsából öntötték volna. És a hoteltől úgy nagyjából 5 kilóméterre voltunk. Hát ez bukta. Viktor rögtön kapcsolt, megfogta a kezem és elkezdett futni. Követtem (nem tudtam mást tenni, hisz fogta a karom), és közben végig nevettem, hisz ez azért vicces volt. 5 perc alatt úgy átázott mindenem, mintha egy medencéből szálltam volna ki. Valami hiányzott? Hát most megkaptam. Viktor eléggé tájékozottnak tűnt, csak cikázott az utcák között, de egyszer hirtelen megállt. Nem értettem miért, de felém fordult, és megfogta mindkét kezem. Álltunk a zuhogó esőben, kézen fogva. Szuper.



- Na jó, figyelj. Az este vége nem úgy sikerült, ahogy elterveztem. Remélem ez nem baj. Sajnos nem vagyok görög isten, nem tudom az időjárást kontrollálni. De hamár esik, akkor essen. Nem fogunk elfutni előle. Jó? - kérdezte, én meg bólintottam, és a szívem vadul kalapált. Éreztem, hogy mi fog következni. Láttam a szemében. Közelebb lépett hozzám, és nagyon mélyen belenézett a szemebe, majd óvatos mosolyra húzta a száját. Kisimított egy tincset az arcomból, és lassan közelített az arca az enyémhez. Összefontam a karjaimat a nyaka körül, ő pedig átkarolta a derekam. Ez volt a tökéletes pillanat. Kicsit lábujjhegyre emelkedtem, hogy egy szintben legyünk. Ajka hozzáért az enyémhez, és úgy éreztem kiszaladok a világból, olyan boldog voltam. És megtörtént. Az első csókunk. Hosszúra és szenvedélyesre sikeredett, amit szerintem egyikőnk sem bánt. Viktor elkezdte simogatni a hátam, utána meg beletúrt a hajamba. Ami tiszta víz volt, szóval nem lehetett túl kellemes, dehát ő tudja. Az egész testünk vizes volt, de ennek ellenére egyikünk sem fázott... Ott álltam, lábujjhegyen, az esőben, vizesen, a világ legédesebb srácával. A szívem a torkomban dobogott, és a hasamban is megjelent a szokásos érzés. Viktor nagyon gyengéden csókolt, és nagyon finoman. Pár perc után végül elváltunk. Nekitámasztottam a homlokom az övének, és csak néztem azokat a barna szemeket... Egyikünk sem szólt semmit, csak álltunk ott, megdermedve. Nem tudtam ezután mi fog következni. Szerencsére Viktor tudta. Újra megcsókolt. De most vadabban. Aztán elengedett, és végignézett a csuromvizes testemen.
- Így is jól nézel ki... - suttogta. És ő? Csurom vizes tincsei szanaszét álltak, néhány az égnek, de volt ami rátapadt a homlokára. Inge teljesen átázott, és láttam kocka hasát, mert a felsője ráragadt testére. Most őszintén... Ő még talán jobban is nézett ki vizesen... - Na gyere, hazaviszlek mert a végén még megfázol. - mondta, megfogta a kezem, és elindult a hosszú (és nem mellesleg vizes) utcán. Az eső már nem esett olyan nagyon vészesen, de azért most már kezdtem fázni. Fél óra múlva odaértünk a hotelhez, felmentünk, és elköszöntem Viktortól, azzal, hogy majd még beszélünk. Elment, én meg levetkőztem, lezuhanyoztam és megszárítottam a hajam (Vivi nem volt otthon, biztos elment valahova Tomival). A ruhám tönkre ment, nem hiszem hogy még valaha fel tudom venni. Fél 10-kor már szárazan álltam a nappaliban. És ekkor támadt egy jó ötletem. Küldtem Vivinek egy smst: "Bárhol is vagy, menj a klubba, vidd Tomit és Tinát.". Jött a válasz: "...ok..."

Viktor szemszöge:

10 óra... Hát... ez érdekesre sikeredett. Hülye eső... erre nem számítottam. Azért remélem Cinty így is élvezte. Semmi visszajelzést nem kaptam tőle arról, hogy jól érzete volna magát. Csak félek, hogy túl sok volt. Vagy esetleg nem volt elég? Most már mindegy, olyan lett amilyen. Ahogy ezen gondolkodtam, jött egy sms-em. Ránéztem a kijelzőre: Tomi volt az. Ennyi állt benne: "klubba, most!". Mi van? Azt akarja, hogy most lemenjek a diszkóba? Minek? Hát biztos nyomós oka van rá, úgyhogy engedelmeskedem. Felkaptam a dzsekim - az eső már csak szemerkélt - és lesiettem a klubba. Épp Tina bandája játszott, ez lehetett a második szám, hisz 10-kor kezdtek. Kerestem Tomit, de nem találtam sehol. Idehív, de ő maga nincs itt? Biztos jön, csak késik, úgyhogy megvárom. Tina viszont észrevett a tömegben, intett is egy óvatosat. Vége lett a számnak, és beleszólt a mikrofonba, franciául:
- Kedves közönség! Ma egy kis meglepetést hoztam nektek! A következő számot nem én, hanem az egyik ismerősöm énekli. Gyönyörű hangja van, fogadjátok szeretettel! - mondta, majd ellépett a mikrofontól, aztán meg le a színpadról. Tomi ezért hívott ide? Hogy meghallgassak valami kiscsajt amint Tina helyett énekel? Kit érdekel? Tapsviharban tört ki a közönség, és valaki hátulról fellépett a színpadra... Lehidalok! Cinthia (most már szárazon) odalépett a mikrofonhoz, és beleszólt, szintén franciául:
- Köszönöm! A nevem Cinthia, és eléneklem nektek Taylor Swift egyik számát, a Today was a fairytale-t. Remélem tetszeni fog! - mondta, majd a zene elindult, miközben ő keresett valakit a szemével. Mikor megtalálta - én voltam az - elmosolyodott, és elkezdett énekelni. Tinának igaza volt, tényleg nagyon szép hangja volt. Na de a szöveg...

http://www.youtube.com/watch?v=GVM6OWuCbBg

Today was a fairytale
You were the prince
I used to be a damsel in distress
You took me by the hand and you picked me up at six
Today was a fairytale

Today was a fairytale

Today was a fairytale
I wore a dress
You wore a dark grey t-shirt
You told me I was pretty
When I looked like a mess
Today was a fairytale

Time slows down
Whenever you're around

Can you feel this magic in the air?
It must have been the way you kissed me
Fell in love when I saw you standing there
It must have been the way
Today was a fairytale
It must have been the way
Today was a fairytale

Today was a fairytale
You've got a smile that takes me to another planet
Every move you make everything you say is right
Today was a fairytale

Today was a fairytale
All that I can say
Is now it's getting so much clearer
Nothing made sense until the time I saw your face
Today was a fairytale

Time slows down
Whenever you're around

But can you feel this magic in the air?
It must have been the way you kissed me
Fell in love when I saw you standing there
It must have been the way
Today was a fairytale
It must have been the way
Today was a fairytale

Time slows down
Whenever you're around
I can feel my heart
It's beating in my chest
Did you feel it?
I can't put this down

But can you feel this magic in the air?
It must have been the way you kissed me
Fell in love when I saw you standing there
It must have been the way

But can you feel this magic in the air?
It must have been the way you kissed me
Fell in love when I saw you standing there
It must have been the way
Today was a fairytale
It must have been the way
Today was a fairytale

Today was a fairytale...

Ez az egész szám mintha tényleg a mai napról íródott volna. "you picked me up at six" - tényleg hatkor ment érte a limó. Cintyn ruha volt, rajtam meg szürke felső. És azt mondtam neki, hogy jól néz ki, mikor el volt ázva... Ez durva.
Vége lett a számnak, Cinthia pedig szó nélkül a színpad mögé ment. Tina visszament a mikrofonhoz, és kezdetét vette a következő szám. Aztán megpillantottam Tomit, odasietett hozzám, és így szólt:
- Cinty ötlete volt! - mondta, aztán Vivi is ott termett mellette.
- Mire vársz? Keresd meg! - szólt rám Vivi, én meg elindultam a színpad mögé. De nem volt ott. Hová tűnt? Visszamentem Tomiékhoz.
- Nincs a színpad mögött. - mondtam.
- Mi az, hogy nincs ott? Ott kell lennie!! - mondta Vivi határozottan.
- Egy másik fiúval távozott - mondta valaki. Odafordultam. Colette volt az. Az exem... 1 éve szakítottunk, de ő benne maradt Tina bandájában, viszont szerencsére csak ritkán találkozunk.
- Ki ez? - kérdezte Vivi. Tomi a karjánál fogva elhúzta, kettesben akart hagyni minket.
- Nem hiszek neked! - vágtam rá.
- Pedig kéne. Ha nem hiszed menj, és nézd meg magad. Úgy hallottam, hogy a lány hotelszobájába indultak... - mondta. Mi? Milyen másik srác? Nem értem... hiszen... áá! Na jó megyek és tisztázom ezt az ügyet. Otthagytam Colettet, és rohantam egészen Cinthia ajtajáig. Bekopogtam, de nem jött válasz, ezért benyitottam (szerencsére nyitva volt). Megláttam Cinthiát. Egyedül volt, ott ült a kanapén, a nappaliban. Rám nézett. Sírt.
- Mit akarsz? Hagyjál! Látni se bírlak! - mondta szipogva, majd odajött és rám vágta az ajtót...

4 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett! Csak így tovább, már várom a követkedő részt! Puszi
    ST

    VálaszTörlés
  2. ÁÁÁÁÁÁ!! 11-est !! véégre veszekszenek is :)

    VálaszTörlés