2013. március 14., csütörtök

18. Rész: A Vész testvérek lakása

Itt a 18. rész! Kicsit rövidke, de sok a kép! Remélem tetszik! Komizzatok! Jó olvasást! *Bia*

Viktorék lakása valami elképesztő. Beléptünk, és rögtön a dizájnos nappaliban találtuk magunkat. Az alap szín a barna volt, és ezzel vegyült a fehér és a fekete. Nagyon jól nézett ki, tetszett. Lefogadom, hogy Tina rendezte be, egy pasinak ehhez szerintem nincs érzéke.



A nappaliból nyílt a konyha, ahol szintén a barna volt az alap szín. Szép volt, biztos jókat tudnak ott főzni.



A nappaliból nyílt egy folyosó is, aminek a végén volt a fürdőszoba. Azt belülről nem láttam, nem tudom milyen, de az is biztos oltári.
A lépcsőn felmenve, három ajtó tárult elém. Beléptem az elsőn. Feltételezem, hogy az Tina szobája volt, mivel sminkes dobozok voltak a szőnyegen. Itt a barna dizájnt felváltotta a piros, és az egész szoba olyan Tinás volt.



A szobában volt egy ajtó. Benyitottam, és megpillantottam magam. Illetve a tükörképemet. Egy apró fürdőszoba volt az, zuhannyal, wc-vel, meg egy kis polc sorral, Tina női cuccainak.



Kimentem, ki Tina szobájából, át a másodikba. Ez Tomi szobája volt, tudom, mert csak neki van nagy hangfala, és most már azt is tudom, hogy az ággyal szemben van (a képen nem látszik). Ez a szoba is nagyon tetszett, a szék annyira nem, de ő tudja. Amúgy Viktortól tudom, hogy Tina szokott rendet tartani a házban, ezért olyan szép tiszta minden. Ha Tina nem lenne, nem lenne minden ilyen szép rendezett. Utálja a kupit.



Itt is volt egy ajtó, ami a fürdőbe vezetett (gondolom), de oda se mentem be. Kiléptem Tomi szobájából, és benyitottam az utolsóba, ami kizárásos alapon Viktoré volt. Az ő szobája is szép és rendezett volt, Tinának köszönhetően.



Szokás szerint, itt is volt egy ajtó, ahova ismét nem néztem be, de feltételezem, hogy ez is egy fürdő volt. Már csak egy kérdés van hátra: Honnan volt erre mind pénzük? A bandával ennyit keresnek? Azt nem hiszem... De akkor mi? Ja... megvan. Tudom már. A Gucci. Viktor ott dolgozik, és biztos a fizetés is elég jó. Tina pedig a Début-ben, amivel szintén nem kereshet rosszul, hisz a ruhák gyönyörűek, és mikor én egyszer voltam akkor is sokan voltak. Azt nem tudom, Tomi csinál-e valamit a zenélésen kívül. Lehet, hogy nem. Ami, ha belegondolok elég fura, hisz ő a legidősebb. De simán lehet, hogy azzal, hogy minden este fellépnek a diszkóban, irtó sok pénzt kapnak. Nem tudom.

5 megjegyzés:

  1. legyen valami a Jeannal!!!:DD szerintem tudod ki vagyok ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hoppá. ezt a 24. rész alá akartam, félresikerült, bocsi :D

      Törlés
    2. Szia Linda! Semmi baj ;) Ui.: Remélem te vagy az...

      Törlés